آ
-
آزمایشگاه مدیریت
تحقیق آزمایشی و کاربرد آن در توسعۀ دانش مدیریت [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-49]
ا
-
اداره کل دارایی و امور اقتصادی
ارائه مدل مدونسازی دانش ضمنی منابع انسانی و شناسایی موانع پیادهسازی آن در اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 137-166]
-
استراتژی مدیریت دانش
ارائه مدل انتخاب استراتژی مدیریت دانش در زنجیره تأمین [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 97-136]
-
استنتاج فازی
ارائه مدل انتخاب استراتژی مدیریت دانش در زنجیره تأمین [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 97-136]
-
اکتساب دانش
طراحی الگوی بومی استخراج دانش خبرگان و تجربیات سازمانی در سطح راهبردی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 101-136]
-
الگوی اندیشهورزی
ارائه الگوی اندیشه ورزی با محوریت دیدگاههای مقام معظم رهبری: رویکرد آمیخته (نمونه پژوهش: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-101]
-
الگوی بومی دانش راهبردی
طراحی الگوی بومی استخراج دانش خبرگان و تجربیات سازمانی در سطح راهبردی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 101-136]
-
الگوگزینی رقابتی
سنجش اثر رشد سرمایه اجتماعی بر چرخه مدیریت دانش در بانکها با رویکرد الگوگزینی رقابتی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 141-169]
-
الگوی مدیریت دانش اسلامی
ارائه الگوی مدیریت دانش در نظام ارزشی اسلام و مقایسه تطبیقی آن با سایر الگوهای رایج [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 71-100]
-
الگوی نظاممند
طراحی مدل مدیریت دانش سازمان بسیج استان آذربایجان شرقی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 33-85]
-
انتخاب استراتژی
ارائه مدل انتخاب استراتژی مدیریت دانش در زنجیره تأمین [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 97-136]
-
انجمن خبرگی
ارائه الگوی اندیشه ورزی با محوریت دیدگاههای مقام معظم رهبری: رویکرد آمیخته (نمونه پژوهش: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-101]
ب
-
بیماری کوئید 19
تأثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقای تابآوری سازمانی: تبیین نقش میانجی تسهیم دانشِ مرتبط با بحران کووید-19 [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 87-112]
ت
-
تاب آوری سازمانی
تأثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقای تابآوری سازمانی: تبیین نقش میانجی تسهیم دانشِ مرتبط با بحران کووید-19 [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 87-112]
-
تاکسنومی
پیشایندهای رفتار نوآورانه کارکنان دانشی فعال در صنایع دارویی مشهد [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 211-242]
-
تجربیات سازمانی
طراحی الگوی بومی استخراج دانش خبرگان و تجربیات سازمانی در سطح راهبردی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 101-136]
-
تجربهنگاری
طراحی الگوی بومی استخراج دانش خبرگان و تجربیات سازمانی در سطح راهبردی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 101-136]
-
تحقیقات مدیریت
تحقیق آزمایشی و کاربرد آن در توسعۀ دانش مدیریت [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-49]
-
تحلیل کیفی
طراحی مدل مدیریت دانش سازمان بسیج استان آذربایجان شرقی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 33-85]
-
تسهیم دانش
فراتحلیل پیشایندهای تسهیم دانش در سازمانهای ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 113-145]
-
تسهیم دانش
تأثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقای تابآوری سازمانی: تبیین نقش میانجی تسهیم دانشِ مرتبط با بحران کووید-19 [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 87-112]
-
تسهیم دانش
بررسی تأثیر عوامل فردی بر به اشتراکگذاری دانش در سازمان: فرا تحلیل مطالعات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-44]
-
تسهیم و تبادل دانش
سنجش اثر رشد سرمایه اجتماعی بر چرخه مدیریت دانش در بانکها با رویکرد الگوگزینی رقابتی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 141-169]
-
تصمیمگیری گروهی
ارائه الگوی اندیشه ورزی با محوریت دیدگاههای مقام معظم رهبری: رویکرد آمیخته (نمونه پژوهش: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-101]
-
تعهد منابع
واکاوی تأثیر عوامل پذیرش نوآوری فناورانه و تعهد منابع بر قابلیتهای مدیریت دانش بهمنظور افزایش مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکت های دانش بنیان استان یزد) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 147-175]
-
توانمندسازهای مدیریت دانش
بررسی تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرایند ایجاد دانش و نقش تعدیلگر سبکهای تصمیمگیری (نمونه پژوهش: سازمان امور مالیاتی کشور) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 177-212]
-
توسعه منابع انسانی
طراحی مدل توسعه منابع انسانی صنعت گردشگری اصفهان مبتنی بر فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 207-240]
-
تولید دانش
تحقیق آزمایشی و کاربرد آن در توسعۀ دانش مدیریت [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-49]
ج
-
جهتگیری کارآفرینانه
تأثیر ویژگی های سازمانی، زیرساخت مدیریت دانش و جهتگیری کارآفرینانه بر رضایت از ارتباطات شغلی (نمونه پژوهش: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-32]
چ
-
چرخه مدیریت دانش
سخن سردبیر: چرخه مدیریت دانش سازمانی در پدیده چند وجهی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
خ
-
خلق دانش
سنجش اثر رشد سرمایه اجتماعی بر چرخه مدیریت دانش در بانکها با رویکرد الگوگزینی رقابتی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 141-169]
-
خودکارامدی
پیشایندهای رفتار نوآورانه کارکنان دانشی فعال در صنایع دارویی مشهد [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 211-242]
د
-
دادگستری مشهد
رابطه فرهنگ سازمانی با اقدامات مدیریت دانش در نظام قضایی کشور (نمونه پژوهش: دادگستری شهرستان مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
-
دانش
ارائه مدل مفهومی مدیریت دانش اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 51-96]
-
دانش
فراتحلیل پیشایندهای تسهیم دانش در سازمانهای ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 113-145]
-
دانش
بررسی تأثیر عوامل فردی بر به اشتراکگذاری دانش در سازمان: فرا تحلیل مطالعات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-44]
-
دانش اجتماعی
ارائه مدل مفهومی مدیریت دانش اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 51-96]
-
دانش ضمنی
ارائه مدل مدونسازی دانش ضمنی منابع انسانی و شناسایی موانع پیادهسازی آن در اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 137-166]
-
دانشگاه های علوم پزشکی
ارائه مدلی جهت ایجاد شرکتهای دانشبنیان با رویکرد تحلیل راهبردی SWOT (نمونه پژوهش: دانشگاههای علوم پزشکی استان مازندران) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 175-205]
-
دانش مدیریت
تحقیق آزمایشی و کاربرد آن در توسعۀ دانش مدیریت [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-49]
-
دیدگاههای مقام معظم رهبری
ارائه الگوی اندیشه ورزی با محوریت دیدگاههای مقام معظم رهبری: رویکرد آمیخته (نمونه پژوهش: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-101]
-
دفتر مدیریت دانش
مفهومسازی دفاتر مدیریت دانش در مراکز رشد دانشگاهی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 103-140]
ر
-
رضایت از ارتباطات
تأثیر ویژگی های سازمانی، زیرساخت مدیریت دانش و جهتگیری کارآفرینانه بر رضایت از ارتباطات شغلی (نمونه پژوهش: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-32]
-
رفتار نوآورانه
پیشایندهای رفتار نوآورانه کارکنان دانشی فعال در صنایع دارویی مشهد [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 211-242]
-
رهبری اخلاقی
تأثیر رهبری اخلاقی بر فراموشی سازمانی هدفمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 171-211]
-
روش آمیخته
ارائه الگوی اندیشه ورزی با محوریت دیدگاههای مقام معظم رهبری: رویکرد آمیخته (نمونه پژوهش: دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 65-101]
-
روش تحقیق آزمایشی
تحقیق آزمایشی و کاربرد آن در توسعۀ دانش مدیریت [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-49]
-
روش تحقیق آزمایشگاهی
تحقیق آزمایشی و کاربرد آن در توسعۀ دانش مدیریت [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 5-49]
ز
-
زیرساخت مدیریت دانش
تأثیر ویژگی های سازمانی، زیرساخت مدیریت دانش و جهتگیری کارآفرینانه بر رضایت از ارتباطات شغلی (نمونه پژوهش: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-32]
س
-
سازمان بسیج
طراحی مدل مدیریت دانش سازمان بسیج استان آذربایجان شرقی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 33-85]
-
سازمان پروژه محور
شاخصهای ارزیابی مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن (BSC) (نمونه پژوهش: معاونت عمران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص)) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-62]
-
سازماندهی دانش
سنجش اثر رشد سرمایه اجتماعی بر چرخه مدیریت دانش در بانکها با رویکرد الگوگزینی رقابتی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 141-169]
-
سبک تصمیمگیری
بررسی تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرایند ایجاد دانش و نقش تعدیلگر سبکهای تصمیمگیری (نمونه پژوهش: سازمان امور مالیاتی کشور) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 177-212]
-
سخن سردبیر
سخن سردبیر: اهمیت مدیریت دانش برای اثربخشی یادگیری الکترونیک در دنیاگیری ویروس کرونا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
-
سرمایه اجتماعی
تأثیر سرمایه اجتماعی بر ارتقای تابآوری سازمانی: تبیین نقش میانجی تسهیم دانشِ مرتبط با بحران کووید-19 [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 87-112]
-
سرمایه اجتماعی
سنجش اثر رشد سرمایه اجتماعی بر چرخه مدیریت دانش در بانکها با رویکرد الگوگزینی رقابتی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 141-169]
-
سرمایه دانشی
نقش یادگیری سازمانی و فرایند کسب و کار بر عملکرد دانش محور سازمانها (نمونه پژوهش: اداره دارایی زنجان و سازمان صنعت و معدن بجنورد) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 167-209]
-
سرمایه فکری
شاخصهای ارزیابی مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن (BSC) (نمونه پژوهش: معاونت عمران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص)) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-62]
ش
-
شاخص های ارزیابی
شاخصهای ارزیابی مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن (BSC) (نمونه پژوهش: معاونت عمران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص)) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-62]
-
شرکتهای دانش بنیان
ارائه مدلی جهت ایجاد شرکتهای دانشبنیان با رویکرد تحلیل راهبردی SWOT (نمونه پژوهش: دانشگاههای علوم پزشکی استان مازندران) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 175-205]
-
شفافیت اطلاعات
پیشایندهای رفتار نوآورانه کارکنان دانشی فعال در صنایع دارویی مشهد [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 211-242]
ص
-
صنعت گردشگری
طراحی مدل توسعه منابع انسانی صنعت گردشگری اصفهان مبتنی بر فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 207-240]
ع
-
عملکرد سازمانی
نقش یادگیری سازمانی و فرایند کسب و کار بر عملکرد دانش محور سازمانها (نمونه پژوهش: اداره دارایی زنجان و سازمان صنعت و معدن بجنورد) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 167-209]
-
عملکرد سازمانی
بررسی تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرایند ایجاد دانش و نقش تعدیلگر سبکهای تصمیمگیری (نمونه پژوهش: سازمان امور مالیاتی کشور) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 177-212]
-
عوامل فردی
بررسی تأثیر عوامل فردی بر به اشتراکگذاری دانش در سازمان: فرا تحلیل مطالعات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-44]
-
عوامل مؤثر بر دانش
مدیریت دانش در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی: وضعیت و موانع موجود [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 141-173]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل پیشایندهای تسهیم دانش در سازمانهای ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 113-145]
-
فراتحلیل
بررسی تأثیر عوامل فردی بر به اشتراکگذاری دانش در سازمان: فرا تحلیل مطالعات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-44]
-
فراترکیب
طراحی مدل توسعه منابع انسانی صنعت گردشگری اصفهان مبتنی بر فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 207-240]
-
فراموشی سازمانی تصادفی
تأثیر رهبری اخلاقی بر فراموشی سازمانی هدفمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 171-211]
-
فراموشی سازمانی هدفمند
تأثیر رهبری اخلاقی بر فراموشی سازمانی هدفمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 171-211]
-
فرایند ایجاد دانش
بررسی تأثیر توانمندسازهای مدیریت دانش بر عملکرد سازمانی با در نظر گرفتن نقش میانجی فرایند ایجاد دانش و نقش تعدیلگر سبکهای تصمیمگیری (نمونه پژوهش: سازمان امور مالیاتی کشور) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 177-212]
-
فرایندهای مدیریت دانش
مدیریت دانش در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی: وضعیت و موانع موجود [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 141-173]
-
فرماندهی انتظامی
مدیریت دانش در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی: وضعیت و موانع موجود [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 141-173]
-
فرهنگ سازمانی
رابطه فرهنگ سازمانی با اقدامات مدیریت دانش در نظام قضایی کشور (نمونه پژوهش: دادگستری شهرستان مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
ق
-
قابلیت فرآیند دانش
نقش یادگیری سازمانی و فرایند کسب و کار بر عملکرد دانش محور سازمانها (نمونه پژوهش: اداره دارایی زنجان و سازمان صنعت و معدن بجنورد) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 167-209]
-
قابلیت فرآیند کسب وکار
نقش یادگیری سازمانی و فرایند کسب و کار بر عملکرد دانش محور سازمانها (نمونه پژوهش: اداره دارایی زنجان و سازمان صنعت و معدن بجنورد) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 167-209]
-
قابلیت مدیریت دانش
واکاوی تأثیر عوامل پذیرش نوآوری فناورانه و تعهد منابع بر قابلیتهای مدیریت دانش بهمنظور افزایش مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکت های دانش بنیان استان یزد) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 147-175]
-
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)
شاخصهای ارزیابی مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن (BSC) (نمونه پژوهش: معاونت عمران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص)) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-62]
ک
-
کارت امتیاری متوازن
شاخصهای ارزیابی مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن (BSC) (نمونه پژوهش: معاونت عمران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص)) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-62]
-
کرونا ویروس
سخن سردبیر: اهمیت مدیریت دانش برای اثربخشی یادگیری الکترونیک در دنیاگیری ویروس کرونا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
م
-
ماتریس اهمیت- عملکرد
طراحی مدل توسعه منابع انسانی صنعت گردشگری اصفهان مبتنی بر فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 207-240]
-
مازندران
ارائه مدلی جهت ایجاد شرکتهای دانشبنیان با رویکرد تحلیل راهبردی SWOT (نمونه پژوهش: دانشگاههای علوم پزشکی استان مازندران) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 175-205]
-
مبانی مدیریت دانش اسلامی
ارائه الگوی مدیریت دانش در نظام ارزشی اسلام و مقایسه تطبیقی آن با سایر الگوهای رایج [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 71-100]
-
مدیریت دانش
مدیریت دانش در فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی: وضعیت و موانع موجود [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 141-173]
-
مدیریت دانش
طراحی مدل توسعه منابع انسانی صنعت گردشگری اصفهان مبتنی بر فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 207-240]
-
مدیریت دانش
مفهومسازی دفاتر مدیریت دانش در مراکز رشد دانشگاهی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 103-140]
-
مدیریت دانش
شاخصهای ارزیابی مدیریت دانش در سازمانهای پروژه محور با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن (BSC) (نمونه پژوهش: معاونت عمران قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء (ص)) [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 5-62]
-
مدیریت دانش
ارائه مدل مفهومی مدیریت دانش اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 51-96]
-
مدیریت دانش
ارائه مدل مدونسازی دانش ضمنی منابع انسانی و شناسایی موانع پیادهسازی آن در اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 137-166]
-
مدیریت دانش
نقش یادگیری سازمانی و فرایند کسب و کار بر عملکرد دانش محور سازمانها (نمونه پژوهش: اداره دارایی زنجان و سازمان صنعت و معدن بجنورد) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 167-209]
-
مدیریت دانش
سخن سردبیر: اهمیت مدیریت دانش برای اثربخشی یادگیری الکترونیک در دنیاگیری ویروس کرونا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
-
مدیریت دانش
طراحی مدل مدیریت دانش سازمان بسیج استان آذربایجان شرقی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 33-85]
-
مدیریت دانش
فراتحلیل پیشایندهای تسهیم دانش در سازمانهای ایرانی [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 113-145]
-
مدیریت دانش
رابطه فرهنگ سازمانی با اقدامات مدیریت دانش در نظام قضایی کشور (نمونه پژوهش: دادگستری شهرستان مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
-
مدیریت دانش
ارائه الگوی مدیریت دانش در نظام ارزشی اسلام و مقایسه تطبیقی آن با سایر الگوهای رایج [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 71-100]
-
مدیریت دانش
بررسی تأثیر عوامل فردی بر به اشتراکگذاری دانش در سازمان: فرا تحلیل مطالعات ایران [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 1-44]
-
مدیریت دانش اجتماعی
ارائه مدل مفهومی مدیریت دانش اجتماعی با استفاده از روش فراترکیب [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 51-96]
-
مدیریت زنجیره تأمین
ارائه مدل انتخاب استراتژی مدیریت دانش در زنجیره تأمین [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 97-136]
-
مدل دنیسون
رابطه فرهنگ سازمانی با اقدامات مدیریت دانش در نظام قضایی کشور (نمونه پژوهش: دادگستری شهرستان مشهد) [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
-
مدلسازی ساختاری تفسیری
طراحی مدل توسعه منابع انسانی صنعت گردشگری اصفهان مبتنی بر فرآیند مدیریت دانش [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 207-240]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
تأثیر ویژگی های سازمانی، زیرساخت مدیریت دانش و جهتگیری کارآفرینانه بر رضایت از ارتباطات شغلی (نمونه پژوهش: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 1-32]
-
مدونسازی
ارائه مدل مدونسازی دانش ضمنی منابع انسانی و شناسایی موانع پیادهسازی آن در اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 137-166]
-
مراکز رشد دانشگاهی
مفهومسازی دفاتر مدیریت دانش در مراکز رشد دانشگاهی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 103-140]
-
مزیت رقابتی
واکاوی تأثیر عوامل پذیرش نوآوری فناورانه و تعهد منابع بر قابلیتهای مدیریت دانش بهمنظور افزایش مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکت های دانش بنیان استان یزد) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 147-175]
-
مفهومسازی
مفهومسازی دفاتر مدیریت دانش در مراکز رشد دانشگاهی [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 103-140]
-
منبع یابی دانش
پیشایندهای رفتار نوآورانه کارکنان دانشی فعال در صنایع دارویی مشهد [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 211-242]
ن
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل مدیریت دانش سازمان بسیج استان آذربایجان شرقی با استفاده از نظریه داده بنیاد [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 33-85]
-
نوآوری فناورانه
واکاوی تأثیر عوامل پذیرش نوآوری فناورانه و تعهد منابع بر قابلیتهای مدیریت دانش بهمنظور افزایش مزیت رقابتی (نمونه پژوهش: شرکت های دانش بنیان استان یزد) [دوره 3، شماره 3، 1399، صفحه 147-175]
و
-
ویروس کرونا
سخن سردبیر: چرخه مدیریت دانش سازمانی در پدیده چند وجهی کرونا [دوره 3، شماره 1، 1399، صفحه 1-4]
ه
-
همدان
ارائه مدل مدونسازی دانش ضمنی منابع انسانی و شناسایی موانع پیادهسازی آن در اداره کل امور اقتصادی و دارایی همدان [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 137-166]
ی
-
یادگیری الکترونیک
سخن سردبیر: اهمیت مدیریت دانش برای اثربخشی یادگیری الکترونیک در دنیاگیری ویروس کرونا [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 1-4]
-
یادگیری سازمانی
نقش یادگیری سازمانی و فرایند کسب و کار بر عملکرد دانش محور سازمانها (نمونه پژوهش: اداره دارایی زنجان و سازمان صنعت و معدن بجنورد) [دوره 3، شماره 2، 1399، صفحه 167-209]
-
یادگیری سازمانی
تأثیر رهبری اخلاقی بر فراموشی سازمانی هدفمند با نقش میانجی یادگیری سازمانی [دوره 3، شماره 4، 1399، صفحه 171-211]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد